Pomáháme lidem vychutnat si jedinečné okamžiky života,
prožívat radost a dělit se o ni se svými blízkými.

Asistent/ka (stážista/ka) zahraničního obchodu

Popis pozice:  

  • Zodpovědnost za administrativní chod kanceláře zahraničního obchodu
  • Vyřizování administrativy spojené s exportními a importními obchodními případy
  • Organizování přeprav produktů do zahraničí
  • Aktivní komunikace se zahraničními a českými zákazníky (B2B), dopravními firmami a celními úřady
  • Aktivní práce v systému SAP

 

Požadujeme:                                                            

  • Studenta/ku VŠ - obchodní specializace výhodou
  • AJ a NJ na úrovni B2
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
  • Samostatnost, zodpovědnost, iniciativu, pečlivost
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Časovou flexibilitu      
  • Řidičský průkaz skupiny B

 

Nabízíme:

  • Dohodu o provedení práce/dohodu o pracovní činnosti (flexibilní pracovní dobu; 20 hodin týdně)
  • Získání praxe v oblasti zahraničního obchodu v prestižní společnosti
  • Různorodou práci v kanceláři (denní využívání cizích jazyků, práce na počítači)
  • Osobní rozvoj cizojazyčné komunikace a organizačních schopností
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Místo výkonu práce – Starý Plzenec

 

Nástup: červenec 2017 nebo dohodou

Písemné nabídky včetně profesního životopisu zasílejte na e-mail: personalni@bohemiasekt.cz