Pomáháme lidem vychutnat si jedinečné okamžiky života,
prožívat radost a dělit se o ni se svými blízkými.

Češi jsou na značku Bohemia Sekt hrdí

Praha, 24. listopadu 2017 - Agentura Gfk uskutečnila ve spolupráci se sdružením CZECH TOP 100 začátkem letošního listopadu reprezentativní studii na online české populaci ve věku 18 – 70 let. Ze šetření vyplynulo, že Češi jsou nejvíce hrdí na značky ČEDOK, České dráhy a Bohemia Sekt.

Praha, 24. listopadu 2017 - Agentura Gfk uskutečnila ve spolupráci se sdružením CZECH TOP 100 začátkem letošního listopadu reprezentativní studii na online české populaci ve věku 18 – 70 let. Ze šetření vyplynulo, že Češi jsou nejvíce hrdí na značky ČEDOK, České dráhy a Bohemia Sekt.

„Výsledky studie nás velice potěšily, z mnoha výzkumů nám vychází, že Bohemia Sekt je silnou a velice oblíbenou značkou. To, že ji respondenti zařadili mezi tři, na které jsou Češi nejvíce hrdí, pokládám za odměnu za naši dlouhodobou práci nejen v oblasti výroby sektů, ale také jako ocenění za dobrý marketing a péči o značku,“ okomentoval výsledky studie ředitel společnosti BOHEMIA SEKT Ondřej Beránek. 

Výzkum Česká značka se uskutečnil již podruhé. Zjišťuje, která z českých značek se svým nezaměnitelným způsobem nejvíce zapsala do paměti národa, které české značky považují Češi za tradiční a na které jsou nejvíce hrdí. Obecně Čechy v pozitivním slova smyslu zaujala za posledních 12 měsíců značka Kofola, Škoda a AirBank.

 

Kontakt:

Martin Fousek

tiskový mluvčí, BOHEMIA SEKT

martin.fousek@bohemiasekt.cz

+420 606 628 790

 

Jitka Cilečková

Senior PR Executive, ADison

jitka.cileckova@adison.cz

+420 773 005 024