Pomáháme lidem vychutnat si jedinečné okamžiky života,
prožívat radost a dělit se o ni se svými blízkými.

Rozehrajte společné okamžiky, tak zní motto nové kampaně Bohemia Sektu

V polovině listopadu startuje nová reklamní kampaň Bohemia Sektu, ve které se představí známá česká topmodelka Tereza Maxová, dlouholetá tvář této značky. Letošní slogan „Rozehrajte společné okamžiky“ navazuje na dlouhodobou komunikaci, která je spjata s prožíváním malých i velkých radostí. Sdílení šťastných chvil, vášeň a smyslnost hrají v kampani hlavní roli. Reklama bude k vidění na hlavních televizních stanicích, v kinech, tisku a v místě prodeje.

„Spojením smyslného tanga, nádherné Terezy Maxové a hlavně Bohemia Sektu navozujeme atmosféru společného sdílení malých a velkých životních radostí. Tango dodává ději eleganci, vášeň a smyslnost. To jsou hodnoty, které chceme aktuálně ve spojení s Bohemia Sektem komunikovat,“ popisuje koncept Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.

Kampaň připravila agentura JWT, produkce TV spotu se ujala agentura Dawson pod taktovkou režiséra Bruce Parramora. Ve třicetivteřinové verzi bude spot k vidění od listopadu na hlavních televizních stanicích a ve 45 vteřinách si ho budou moci zhlédnout diváci kin CineStar. Kampaň bude také doprovázena tiskovou reklamou v lifestylových médiích a komunikací v místě prodeje.