Pomáháme lidem vychutnat si jedinečné okamžiky života,
prožívat radost a dělit se o ni se svými blízkými.

K tomu nejlepšímu musíte dozrát, tak zní slogan nové kampaně pro Bohemia Sekt Prestige

Nejznámější tuzemský výrobce sektů představil v pondělí 7. října novou komunikační kampaň prémiové řady sektů Bohemia Sekt Prestige.


bs


 Tisková zpráva

K tomu nejlepšímu musíte dozrát, tak zní slogan nové kampaně pro Bohemia Sekt Prestige

Praha, 7. října 2019 - Nejznámější tuzemský výrobce sektů představil v pondělí 7. října novou komunikační kampaň prémiové řady sektů Bohemia Sekt Prestige. Klíčovým prvkem nové komunikace je postupné zrání, které je atributem kvalitního sektu. V novém vizuálu a videospotu se opět představí česká topmodelka a filantropka Tereza Maxová, která se značkou spolupracuje již od roku 2011.

Nová kampaň se sloganem „K tomu nejlepšímu musíte dozrát“ startuje na začátku října. Cílem je posílit vnímání sektu jako noblesního a stylového nápoje, který docení především milovníci kvalitních šumivých vín.

„Tereza Maxová dlouhodobě reprezentuje noblesu, prestiž a vytříbený vkus. Tyto hodnoty chceme aktuálně komunikovat v kontextu našich prémiových sektů. Po letech úžasné spolupráce proto dozrál čas na nové nádherné spojení těch nejlepších sektů z exkluzivní řady Prestige a charismatické Terezy Maxové,“ vysvětluje vznik konceptu Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.

Nová komunikace od předních tvůrců

V nové komunikaci si značka pohrává s prvkem zrání. „Pozvolné a dlouhé zrání je pro kvalitu sektů nejdůležitější. Při výrobě řady Bohemia Sekt Prestige nikdy nespěcháme. Víme, že to nejlepší potřebuje čas,“ popisuje Martin Fousek a dodává: „Stejně tak si uvědomujeme, že i k umění vychutnat si a dokázat patřičně ocenit charakter kvalitního sektu musí člověk postupně dozrát. To vše říkáme novou kampaní.“

Na přípravě komunikace, kterou značka plánuje zaujmout spotřebitele na počátku svého prodejně silného období, kterým je konec roku, se podílela řada známých jmen. Za fotoaparátem stál Branislav Šimončík, který dlouhodobě spolupracuje s předními módními magazíny, za kamerou Marek Jarkovský. Klíčový vizuál, který stejně jako značka vyniká elegancí a noblesou, připravila reklamní agentura WMC Grey.



Kontakt pro média: 

Alice Králová

manažerka PR | BOHEMIA SEKT

Alice.kralova@bohemiasekt.cz

+420 733 148 127

Michaela Vrbová

Media Relations Manager, PEPR Consulting

vrbova@peprconsulting.cz

+420 737 755 094