Pomáháme lidem vychutnat si jedinečné okamžiky života,
prožívat radost a dělit se o ni se svými blízkými.

BOHEMIA SEKT loni prodal přes 15 milionů lahví sektů a šumivých nápojů

Zájem Čechů o bublinky stoupá, společnost BOHEMIA SEKT díky úspěšné sezoně navýšila prodej sektů a šumivých nápojů na českém trhu meziročně o bezmála 8 % na více než 15 milionů lahví. Celkově loni prodala firma ze Starého Plzence 28,5 milionu lahví sektů, šumivých nápojů, tichých vín a lihovin, ve srovnání s rokem 2015 šlo o tříprocentní nárůst.

Starý Plzenec 9. ledna 2017 – Zájem Čechů o bublinky stoupá, společnost BOHEMIA SEKT díky úspěšné sezoně navýšila prodej sektů a šumivých nápojů na českém trhu meziročně o bezmála 8 % na více než 15 milionů lahví. Celkově loni prodala firma ze Starého Plzence 28,5 milionu lahví sektů, šumivých nápojů, tichých vín a lihovin, ve srovnání s rokem 2015 šlo o tříprocentní nárůst.

„V minulém roce se nám dařilo zvýšit spotřebu sektů během celého roku, pomalu tedy inspirujeme Čechy si dopřát lahev bublinek i mimo vánoční a silvestrovské oslavy. Většina lidí má však sekt spojený s koncem roku, kdy tradičně kupují šumivá vína nejčastěji,“ uvádí k celoročním prodejům sektů Ondřej Beránek, ředitel společnosti BOHEMIA SEKT a doplňuje, že v průběhu prosince se prodala přibližně třetina celoročních prodejů sektů.

Rostly i prodeje tichých vín

Vedle sektů a šumivých nápojů patří do skupiny BOHEMIA SEKT i čtyři vinařství – Habánské sklepy, Víno Mikulov, Chateau Bzenec, a Vinařství Pavlov – vyrábějící tichá vína. V této kategorii prodala skupina téměř 11 milionů lahví, což znamená meziroční nárůst o necelá tři procenta. Dařilo se především značce Habánské sklepy, která posílila oproti roku 2015 o devět procent.

„Dlouhodobě se nám daří posilovat v prodejích moravských jakostních i přívlastkových vín. A právě tímto směrem se chceme v této kategorii dále ubírat. Důležité je pro nás zajistit si dostatek moravských hroznů, abychom byli schopni lépe reagovat na stále rostoucí poptávku po kvalitních tuzemských vínech,“ říká Ondřej Beránek.

Zbývající část v prodejích v roce 2016 připadla na kategorii lihovin, jejichž značky Pražská vodka, Nordic Ice a Dynybyl společnost BOHEMIA SEKT v říjnu prodala skupině Stock Spirits Group. „Dlouhodobě se chceme zcela soustředit na naše sekty a moravská vína,“ uzavírá zhodnocení minulého roku Ondřej Beránek.